Svider i halsen!!!!



Vaknade imorse av att det sved som attan i halsen igen. Hatar detta jojjande !
Vi får väl se om det bryter ut någon förkylning eller inte.
Pratade med syrran förut idag och hon och papsen låg däckade igår med halsont och feber, så det är ju något som går helt klart.

Ikväll måste jag försöka att få lite gjort hemma iallafall.
Först måste vi åka och handla och sedan måste jag dammsuga. Åtminstonde i vardagsrummet. Känns inge skönt när man kliver upp och man har fotsulorna fulla med skräp =(

Har kommit på att jag ska måla om lite möbler hemma också.
Skohyllan och byrån som jag fick av Eva ska målas om i vitt.
Eftersom hela lägenheten i sig är så mörk så blir det jättebra med vitt.
Ska försöka inreda lite gammeldags hade jag tänkt.
Jag har ju semester nästa vecka, så det kan ju vara lämpligt att göra det då kanske?
Är ju så fräscht med vitt, eller hur ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0