Städning av bil



Igår efter jobbet åkte jag hem en snabbis och hämtade Pixie, sedan åkte jag ner till klubben.
Satt och snackade lite skit med grabbsen först sedan satte jag igång och städade ur bilen.
Gick relativt snabbt för den var faktiskt inte så skitig =)

Åkte hem sedan och skulle fixa käk men Robin och hans kompis hade redan fixat det själva, så jag tog bara en macka och slappade i soffan sedan. Skönt.

Kollade på Foyle´s war sedan som började. De kör den istället för Morden i Midsummer nu och den är nästan lika bra den, så nu blir det till att följa den på tisdagar hädanefter.

Idag på lunchen ska jag iväg och fixa lite privata ärenden.
Ska hämta ut paket på posten och så måste jag till apoteket och införskaffa Postafen åt Pixie inför Gotlandsresan.
Hon blir ju så åksjuk stackarn

422971-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0