Måndag



Efter att jag varit och handlat så lade jag mig och vilade en stund. Pang! Tvärslockna *s*
Sov i en timme ungefär och blev väckt av telefonen.

På kvällen skjutsade jag hem Lucas och Clara och sedan fixade jag middag.
Fläskfilé i ugn med bulgur och sallad. Alltid lika gott =)

Eva kom över en sväng på kvällen och vi satt och fikade och snackade lite.
Hon har också semester denna vecka, så vi bestämde oss för att åka till Kolmården på onsdag.
Har aldrig varit där, så det ska bli roligt.

Nu har jag krypit ner i sängen och slötittar lite på tv.
Ska upp tidigt imorgon och ha tvättstugan. 
Hade tänkt att färga håret på onsdag, men eftersom vi ska till Kolmården får jag göra det imorgon istället.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0