Heldag på stan



När Robin kom hem efter uppropet stack vi in till stan för att shoppa =)
Tror att vi har varit inne på varje klädaffär längs hela Drottninggatan  *s*
Men vi hittade en hel del iallafall

Svart DC tröja ( Robin )
DC STAR HOOD BLACK
Vit adidas tröja ( Robin )
ADIDAS BECKENBAUER TT WHITE  / BLACK
Svart t-shirt ( Robin )
RACE MARINE M V NECK TEE RS091 BLACK
Vit t-shirt ( Robin )
RACE MARINE M V NECK TEE RS091 WHITE
VIt Fred Perry t-shirt ( Robin )
FRED PERRY BLOCK PRINT T  M WHITE  / BLACK
Strumpor ( Robin )
PUMA SPORT 3-PACK SOCK WHITE
Vantar ( Robin )
Jeans ( Robin )
Hårvax ( Robin )
Stickad kavaj ( jag )
Svart kjol ( jag )
Svart brett skärp ( jag )
James Dean t-shirt ( jag )

Har verkligen haft en jättemysig och rolig mor och son dag ( igen )
Det börjar ju bli lite tradition för oss att åka in och shoppa loss vid skolstart numera och det är skitroligt verkligen.

Var hemma någongång runt 18 och då var det bara att sätta sig i bilen och åka iväg och införskafa matsäck till Robin.
De ska iväg till Ängby imorgon på utflykt nämligen.

Imorgon kommer det hantverkare hit också men jag vet inte vilken tid dock.
Jag hoppas att de kommer relativt tidigt för jag hade tänkt åka iväg och fixa färg imorgon sedan.

Nu är det dags att nanna kudde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0