Hel dag på Kolmården



Jag, Robin, Eva och Sara stack iväg strax efter åtta imorse till Kolmården.
Har spenderat hela dagen där. Hur roligt som helst =)
Har kollat in alla djuren, sett sälshow, spanat in delfinshowen, åkt berg och dalbana och kört safari.
Var helt slut när jag kom hem runt 18 ikväll.
Däckade en stund faktiskt sedan kollade jag på Miss Marple.
Har hoppat i säng nu och ställt klockan på ringning igen imorgonbitti.
Robin börjar ju skolan imorgon igen och sedan sticker vi in till stan för att shoppa lite =)
Robin behöver tröja, t-shirts, byxor och ev skor.
Själv tänkte jag ta en sväng in på Zara och Top Shop och se om det finns något skojsigt =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0