Har träffat Fam Dos Santos idag =)




Jag, Johan, Robin och Pixie såklart åkte över till Mirro och kompani idag runt lunch och hälsade på.
De har verkligen haft det mysigt i Spanien =)

Carmen låg och sov när vi kom men vaknade efter en stund.
Det var så roligt för när hon började att vakna sa vi: "Morfar är här."
Hon rörde på sig lite.
"Pixie är här "
Hon bokstavligt flög upp ur sängen och satte sig och kollade efter Pixie.
Hon gillar verkligen Pixie och Robin.
Robin blev bokstavligen attackerad senare i soffan med massa kramar och gos *s*
Synd att jag inte hade kameran med mig.

Nu är Johan och tränar och jag ska snart börja med maten.
Ikväll ska vi försöka ta oss iväg till Ursvik hade jag tänkt ......
Får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0