Har hjälpt till med flytt nu

Jag, Johan och Lucas åkte över till Mirro imorse och hjälpte till med flytten.
Vi kom hem för en stund sedan och allt är nu flyttat och städat och klart.
Det gick relativt smidigt.
Polisen ringde mig dock .......
Vi hade nämligen satt Libra i bilen en stund eftersom hon hade varit i vägen annars.
Någon granne hade ringt och sagt att hon hade suttit i flera timmar utan att någon hade kollat till henne.
Jag sa att så inte var fallet och vi var precis på väg att åka igen, så det var lugnt.
Hon hade ju inte suttit så länge heller så det var ju ingen fara.
Nu ska jag fixa lite middag till tjejjerna och sedan ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0