Fredag kväll och idag

När jag kom hem från jobbet igår så fixade jag iordning i köket sedan fixades käk.
Lucas var hos Michelle och stannade där och käkade, så det var bara vi fyra som åt.
Hyrde hem Män som hatar kvinnor från Telia sedan och kollade på den.
Den var riktigt bra =)
Idag har jag och Clara varit ute i Hallstavik hos Evas loppis.
Hittade en ryamatta som jag ska ha nedanför sängen och en sockerskål i koppar. Mamma har en sådan och det påminner mig om min barndom =)
Skjutsade Johan till Patrik sedan. Han ska jobba på bröllop ikväll och kommer väl hem inatt någongång skulle jag tro.
Själv så ska jag hjälpa Mirro att städa inför flytten ikväll, måste bara försöka vila lite innan.
Är hur trött som helst känner jag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0