Fredag igen !



Inte klokt vad veckorna går fort !
Förra veckan vid denna tiden höll vi på att packa bilen för vår Gotlandsresa.

I helgen blir det fullt hus med kids.
Lucas kom igår och Clara och Sara kommer idag sen.
Johan ska hjälpa till nere på klubben ikväll och imorgon, men det blir inte så länge.

Själv tänkte jag börja fixa lite allmänt hemma.
Dessa saker har jag att göra på min " att göra " lista:

Panta flaskor och burkar
Rensa på balkongen
Dammsuga
Skura golv
Fixa upp anslagstavla
Borra upp tidningsställ
Lägga upp gardiner
Sätta upp tavlor
Måla byrå
Måla skohylla
Rensa ur flyttkartonger som står kvar i Robins rum!!

Min dröm är ju att allt detta blir klart under veckan men det är nog bara drömmar......

Glömde ju visa mitt kap som jag gjorde igårkväll i Kista =)

DS_250043_A.tif

Snygga va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0