Fredag igen!



Veckorna går så fort så man hinner ju inte med riktigt !
Fredag igen och en ledig helg väntar.
Har dock en del att göra i helgen så den kommer väl gå fort den med.....

Idag kommer Clara och Lucas till oss.
Jag har även tvättstugan ikväll.
Imorgon tänkte jag att jag och Clara ska åka till Hallstavik och gå på Loppis.
Ska se om jag hittar en liten byrå att ha i hallen istället för det stora svarta åbäket jag har nu.
På söndag blir det till att hjälpa Michelle och dom att flytta, så som sagt, helgen kommer nog att gå fort den med.

Hittade en eventuellt ett byte igår också på lägenhet. En trea på Trädgårdsgatan ( våra gamla hemtrakter :-) )
Mailade damen ifråga igår och imorse så fick jag svar.
Hon tyckte dock att hyran var lite hög, men hon ville gärna komma och titta.
Får väl se hur det går. Jag hoppas ingenting ännu iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0