Fått lite gjort hittills idag också =)



Klev upp någorlunda tidigt och väckte Robin.
Fixade matsäck och grejjer till honom och när han hade stuckit iväg så åkte jag iväg en sväng och letade färg.
Hittade ingen lagom stor burk så jag struntade i det. Tror att jag har en burk ståendes nere i källaren som jag kanske kan använda.

När jag kom tillbaka hem hade hantverkaren varit här och murat och nästa vecka kommer det en målare och fixar resten.

Åkte iväg igen sedan och lämnade in matta på kemtvätt ( äntligen !! ) 
Ska bli intressant och se hur den ser ut när den är ren *s*

Får se vad som händer ikväll sedan. Eventuellt så drar vi iväg till Ursvik en sväng sedan om vi är någorlunda pigga och krya.

Nu ska jag faktiskt sova lite middag tror jag. Såå nice =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0