Dvala



Jag gick i dvala hela dagen igår kan jag säga *s*
Men jag fixade hela arbetsdagen iallafall vilket jag är mäkta stolt över.

Robin sov igår morse när jag stack, så jag lät honom sova. Han hade ju velat följa med till jobbet egentligen om han var ledig, så att han kunde hålla sig vaken, men men.

Johan slutade runt 11 så han väckte honom när han kom hem. Han hade klivit upp direkt nästan och hoppat in duschen och mött upp sin kompis Fredrik.
De åkte in till stan för Robin skulle klippa sig nämligen.

När jag kom hem sedan drog Robin och Fredrik på bio och sedan gick Robin ner till Micke på kvällen, så det var bara jag och Johan hemma.
Fixade en dunder middag ( potatisbullar *s* ) och sedan däckade vi på soffan.
Vaknade till vid halv nio på kvällen och gick och lade oss i sängen. Johan somnade direkt men inte jag....
Fick gå in och lägga mig i Robins rum för Johan snarkade något så fruktansvärt !

Imorse när klockan ringde så bara vägrade kroppen att gå upp. Kom inte upp förrän närmare sju så det blev raketfart på mig då istället.

Ikväll blir det tvättstuga och dammsugning av lägenheten. Dammråttorna anfaller mig snart !
Måste packa ur det sista ur bilen också som vi inte orkade ta upp igår.

Förde över massa bilder från Gotland igårkväll förresten till datorn så om jag orkar och hinner ikväll tänkte jag lägga upp dom här på bloggen.

Ha en bra dag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0