Sommarvärme !

Har legat ute mellan 12 och 15 och solat!!!!  Så skönt!!!
Tog en filt och lade mig på baksidan av huset och där har jag legat några timmar och njutit.
Rena rama sommarvärmen och jag tror med det bestämdaste att jag har bättrat på min bränna lite. Kul .
Jag brukar ju ha ganska svårt att få färg annars nämligen......

Ikväll sedan blir det grillning och mys pys.

Igår när jag kom hem var Carmen och Mirro hemma hos oss.
Johan hade ju hämtat Carmen på dagis och det hade gått jättebra.
När jag kom innanför dörren hemma sken Carmen upp som en sol och rusade fram och kramade mina ben *s*
Kändes helt otroligt härligt måste jag säga.

Käkade lite gott med dom sedan ( Tack Mirro för att du lagade maten ) och sedan tog vi en promenad till bussen.

Robin hade sin kompis Paolo här för övernattning och de satt mest inne på Robins rum och spelade spel.
Ovanligt va ?

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska vi åka och handla kött till grillningen.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0