Så nöjd med gårdagen =)

Jag hann och orkade göra allt som jag hade tänkt mig igårkväll och jag är så nöjd!
Efter middagen ( fläskfilé i ugn ) så satte sig jag och Robin gjorde upp en plan för hur han ska jobba vidare med sina uppgifter.
Vi rensade papper och hittade lite uppgifter där som var klara och sedan satte vi igång med uppgifter som var halvklara.
Vi satt i ungefär en timme och han jobbade på jättebra.
Vi ska göra klart en uppgift idag sedan också, sen är det bara att hoppa på nästa =)

Efter pluggandet så städade jag upp i hallen.
Alla vinterjackor, skor, mössor och vantar försvann in i garderoben inför sommarvila.
Blev jättefint.

Ikväll blir det som sagt läxläsning och sedan tror jag att min nya dammsugare har kommit. Jippi!
Eventuellt så kommer Sara över ikväll och sover här då Eva ska på födelsedagsparty.
Johan är ju nere på klubben hela kvällen så det är välkommet med lite mera sällskap än Robin.
Jag vet att han försvinner in på sitt rum sedan efter läxläsningen och spelar iallafall så.... *s*

Just ja, det är väl House ikväll också som inte får missas.

Håller tummarna för Johan idag också som skriver teori provet igen. Hoppas, hoppas, hoppas att han klarar det denna gång !!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0