Mycket att göra

Har haft en hel del att göra sedan jag kom hem så jag har inte hunnit uppdaterat bloggen något.
Tänkte passa på att göra det nu när jag har lunch. Åtmindstonde litegrand =)

Igår morse lämnade jag in bilen på verkstad när jag åkte till jobbet.
Handbromsen har varit paj ett tag och den behöver fixas innan besiktningen.
Tyvärr så hade de inte vajern hemma så jag fick inte tillbaka den igår.
Jag hoppas att de hinner fixa den idag iallafall så jag kan åka iväg till Pilates ikväll......

Igårkväll satt jag och Robin och tragglade franska glosor. Han har prov i morgon torsdag och har 120 glosor till provet.
Han läste upp alla för mig och det lät bra iallafall. Tyvärr så är jag ju inte alls franska kunnig så jag kan ju inte direkt avgöra om det är rätt eller inte, men men =)
Det blir fortsättning ikväll sedan med glosorna.

Imorse hände en liten scary grej med katten förresten.
Robin och jag skulle gå hemifrån och Robin ville inte att Smulan skulle vara inne på hans rum, så han schasade ut henne.
När hon var utanför hans rum och han skulle stänga dörren så vrålar hon som attan och attackerar hans fot !
Jag trodde att han hade klämt henne, men enligt honom själv så var det inget sånt som hade hänt, utan hon blev helt enkelt skitförbannad!
Robin blev alldeles tagen faktiskt vilket jag har full förståelse för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0