Ingen pilates idag men en runda i Ursvik dock

Jag var så trött när jag kom hem idag att jag lade mig och sov en timme på soffan.
Sedan åkte jag och Johan iväg till Ursvik och tog fem kilometers spåret.
Känns att man har legat av sig lite, men ingenting jämfört med Johan .....
Men det är bara att bita i det sura äpplet och börja igen.

Har varit duktig ikväll och deklarerat och beställt besiktning till bilen.
Ska in den 8 juni.

Måste bli bättre på att lägga upp bilder på bloggen!
Har ju inte lagt upp någonting nästan på hur lång tid som helst!
Ser ju jättetråkigt ut måste jag säga.
Kruxet är att programvaran till nya kameran inte fungerar som det ska på den här datorn.
Det hänger hela datorn och sist jag testade så fick jag göra boota om hela maskinen. Inte roligt alls.
Får se om jag kan komma på en annan lösning istället.

Nu är det dags att hoppa i säng
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0