Imorgon vid denna tid kliver vi av planet!!!!

Sedan blir det buss till hotellet och sedan kanske ett dopp ?? Jag längtar så!

Igårkväll hade vi möte på skolan direkt efter jobbet.
Jag, Robin och Robins fröken satte upp ett åtgärdsprogram för Robin så att han ska komma i kapp och må bra i skolan.
Det känns inte roligt att behöva sitta på ett sådant möte som mamma faktiskt. Man känner sig lite misslyckad faktiskt, men samtidigt så måste man ju ta tag i situationen och försöka ställa den till rätta.
Jag VET att Robin fixar detta med hjälp från familjen och skolan. Jag vara VET det =)

När jag kom hem efter mötet så käkade vi och sedan var det tvättstugedax.
Var inte klar förrän runt 22 någongång och då stöp jag i säng.
Hann inte packa eller något, men det hinner vi gott och väl ikväll sedan.

Eva kommer och hämtar oss kvart över fyra imorgonbitti, så det blir till att försöka lägga sig i tid ikväll.....

Clara och Lucas kommer i helgen också men vi hinner ju inte umgås så mycket med dom tyvärr.
Det kan vara bra för Johan att umgås själv med sina barn också faktiskt. Det blir ju inte så ofta att han är helt solo med dom.

Nej, nu ska jag käka lunch sedan jobba undan

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0