Igårkväll efter jobbet

åkte jag och körde Pilates. Var trött och hade dov huvudvärk, men det blev bättre efter passet.
Skjutsade hem Eva och passade på att kolla in hennes nya vägg som hon har satt upp.
Blev riktigt bra måste jag säga. Hon har delat av vardagsrummet, så nu har hon vardagsrum och sovrum =)
Åkte ner till Coop och handlade lite inför helgen. Tyvärr så märkte jag när jag kom hem att jag hade glömt typ hälften....
Får väl åka en sväng på lunchen idag istället.
Hinner inte ikväll, då jag ska till skolan på samtal ( igen! ) och sedan har jag tvättstugan.

Som sagt, så ska jag iväg till skolan och prata igen då Robin inte sköter sig i skolan....
Hade ett allvarligt snack med honom igårkväll sedan och jag hoppas verkligen att fattar att det är allvar nu !

Gick och lade mig och kollade på Diagnos okänd och tvärslocknade sedan.

Sitter nu på jobbet och känner mig allmänt segodego.
Ska bli så skönt att få vara ledig en vecka nu. Behövs verkligen ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0