Förlorad blogg lust ?

hej hopp

Har inte varit speciellt aktiv gällande bloggandet efter semestern tyvärr, men jag har inte haft någon lust att blogga helt enkelt.
Jag har ju inte ens uppdaterat min Kanarieblogg ännu...
Får ta tag i det till veckan som kommer, för nu ikväll åker vi ju upp till mams och paps över helgen.
Ska bli skönt att komma iväg en sväng och bli ompysslad och även bilen kommer att bli ompysslad =)

Har förresten börjat kolla på en ny bil också.
Inte för att det är något fel på den vi har, men den börjar få några år på nacken och värdet sjunker ju, så jag får passa på att byta den medans jag fortfarande kan få ut lite för den.

Får se om jag bloggar något i helgen annars så hörs vi nästa vecka

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0