En jätteskön helg

Idag blev det storstädning av lägenheten med dammsugning, skurning av golv och dammtorkning innan jag gick ut och solade en stund efter lunch.
Johan var iväg och tränade en sväng och sedan åkte vi ner och handlade ( igen *s* )

Grillade kyckling till middag och efter det slappade vi lite i soffan.
Tog en kvällspromenad runt Lötsjön med Pixie på kvällen och nu har vi krupit till sängs och kollar på tv.
Helgen har verkligen varit lugn och skön och jag känner mig utvilad och fräsch.
Konstigt nog känner jag inte av pollen så mycket, men det kanske beror på att jag har medicinerat direkt på morgonen ?

Inte nu till helgen, men nästa helg åker vi upp till Dalarnahade vi tänkt.
Längtar upp till det lilla huset :)
Eventuellt kommer mams och paps dit då också och hjälper oss att komma iordning.
Vattnet ska sättas igång, huset städas ordentligt och vi måste kolla hurvi ska göra med gräsmattan.
Förmodligen måste vi fräsa upp allting och så nytt gräs eftersom det är massa mossa och gammalt högt gräs över allting.....
Vi får väl se helt enkelt.



Bild från maj-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0