Bil hämtad igår iallafall

Min bil blev klar igår iallafall så jag kunde komma iväg i tid till träningen.
Det märktes att man hade varit borta en vecka kan jag säga =)
Var stel som en pinne ska ni veta och det knakade oroväckande mycket i mina leder *s*

Efter träningen åkte jag hem och slöade i soffan.
Var för trött för att orka göra något.
Det enda, och det som var viktigast, som jag gjorde var att förhöra Robin på hans franska glosor.
Han har ju prov idag så det ska bli intressant och höra sedan hur det gick.
Han ska ner till Micke ikväll sedan men jag kan tänka mig att han mellanlandar hemma innan =)

Ikväll ska jag packa ihop lite saker som vi ska ha med oss upp till mamma och pappa imorgon.
Ska åka upp över helgen nämligen och bland annat byta till sommardäck.
Även Clara och Lucas följer med upp. Det är första gången som de gör det, så vi får hoppas att det går bra.

Nej, nu måste jag sätta igång här. Hörs senare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0