Aktiv kväll igår

När jag kom hem och hade kånkat in ugnen m.m så var det bara att springa ner i tvättstugan.
Som tur var så hade jag inte så mycket tvätt utan jag kom undan med fyra maskiner.

Fixade käk till mig och Robin eftersom Johan var nere på klubben.
Det blev exotiska köttbullar med exlusiva snabbmakaroner =)

Satt och hjälpte Robin att plugga lite och han satte igång med recention av en bok.
Vi ska fortsätta idag och förmodligen även imorgon, för det var en hel del frågor att gå igenom.

Kom i säng runt halv elva och somnade ganska så ovaggat.

Idag blir det Pilates iallafall. Ska bli skönt att sträcka ut musklerna lite *s*
Blev ju tyvärr ingen löpträning igårkväll för tiden räckte inte till.

Efter Pilates ikväll ska jag hämta upp Johan sedan blir det handling.
Tänkte passa på att handla inför helgen ikväll nämligen.
Kidsen kommer på fredag och imorgonkväll ska vi ha Affa hos oss också då Mattias ska iväg och fira Valborg.

Får se om vi letar upp någon brasa att kolla på. Brukar visst vara en i Duvbo någonstans tror jag.
Vi får se hur vi gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0