Var riktigt kreativ igår

Vaknade riktigt utvilad och pigg strax efter nio. Riktigt skönt :-)

Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning, sedan åkte jag och hämtade Michelle, Carmen och Libra.
Jag, Michelle, Carmen och Clara åkte iväg till Solna C en sväng.
Gick in på skoaffären Belle och kom ut med två nya skor för 198:- !!

Åkte ner på Sumpan en sväng med Annika och handlade en sväng sedan började vi fixa middag.
Michelle gjorde iordning jättegod kyckling med curry :-)

Skjutsade hem Clara sedan till Mörby och följde med och tittade på hennes rum och hamster bland annat. Jättefint hade hon :-) Alldeles rosa och fint *s*

Michelle började att måla lister i mitt kök sedan när vi kom hem. Hittade den röda färgen som vi har på väggen i köket i ett skåp, så vi målade listerna vid köksbänken. Blev verkligen jättefint !

Skjutsade hem Michelle och dom sedan och på väg hem svängde jag, Johan och Pixie förbi Ursvik och tog fem kilometer.
Fick jobba lite när jag kom hem sedan men det gick snabbt.
Gick och lade mig vid 23 tiden ungefär och blev jättesnuvig när jag lade mig. Skumt :-(

Mådde sådär när jag vaknade imorse men blev lite piggare efter duschen.
Robin börjar också känna sig krasslig, så det var extremt segt för honom.
Jag gick hemifrån och lämnade honom tillslut, men fick ringa och kolla på väg till jobbet så han var på gång.
Slutade med att jag var flygförbannad i telefonen. Jag hoppas för hans egen skull att han kom i tid till skolan.
Får väl ringa vid lunch och kolla......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0