Tiden går sååå fort !!

Imorgon är det fredag igen !!
Vart tog veckan vägen ?!?!?

I måndags vaknade jag och kände mig lite småhängig. Var snuvig och ont i halsen, men det var bara att masa sig iväg och jobba.
Robin gick hem efter lunch i måndags och var hemma även på tisdagen, men igår skickade jag iväg honom till skolan.
Han har en tendens att överdriva lite när han förkyld........

Själv matade jag i mig Esberitox och idag är jag helt okej. Lite snuvig bara men inte så farligt.

Igår shoppade vi loss efter jobbet =)

Johan införskaffade sig ett par sneakers, träningsskor och träningsbrallor.
Jag införskaffade mig en ny dammsugare och Robin en ny mobil =)



Så ikväll blir det till att testa dammsugare =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0