sjuk =(

Är hemma idag från jobbet. Hela kroppen känns tung och jag har ont i halsen.
Har inte bloggat på ett tag nu. Inte för att det inte har hänt något, utan snarare att jag har haft mycket att göra.

Jag och Johan har gått i Ursvik nästan varje kväll hela förra veckan :) Duktigt va?
Förra veckan blev det totalt 2,5 mil i spåret .

Även Lucas och Clara har varit här över helgen.
Vi gjorde inget speciellt utan var mest hemma. Var över till Mirro ch Carmen en sväng på lördagskvällen och hälsade på.

Får se om vi kommer iväg till Dalarna till helgen som kommer. Beror väl på om jag blir friskare.
Ska värma på lite kaffe nu och sedan krypa ner i sängen igen.
Hoppas jag kan sova lite.Johan snarkar så förbannat dock !!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0