Puh vilken dag !

Har varit mycket att göra hela dagen. Både på jobbet och hemma.
Satt upptagen hela dagen med att fylla i statistik och rapporter på förmiddagen.
Eftermiddagen gick åt till att sitta och utbilda en kund hos oss på vår slutkundsportal.
På väg hem svängde jag förbi Lidl och införskaffade lite bra " tyska " saker =)
Hämtade upp Johan på klubben på väg hem och sedan var det meningen att jag skulle hämta upp Robin hemma...........

Han var borta och svarade inte på mobilen.
Ringde och messade en hel del utan resultat, så vi struntade i honom helt enkelt !
Vi åkte över till Carmen utan Robin och firade henne.

Vi hade köpt en sacco säck till henne i present =)
Vet ju att hon älskar vår sacco säck här hemma, så vi köpte en lkadan.
Fick aldrig se om hon gillade den så mycket då det kryllade av folk och hundar.
Vi får väl kolla eller höra med Mirro när det har lugnat sig lite *s*



Lägger upp en gammal bild istället i väntan på ny =)

Har packat nu inför München resan också.
Jag ska upp i ottan imorgon tyvärr.
Måste upp ännu tidigare än tänkt då jag måste flytta på bilen.
Hittade ingen parkeringsplats i närheten tyvärr så bilen står för tillfället uppe vid simhallen.
Måste flytta på den imorgonbitti innan jag åker.
Vill att Johan ska kunna titta till den när jag är borta nämligen.

Nej, nu ska jag bädda upp min säng och gå och knyta mig.
Klockan ringer klockan 5 imorgon bitti =(

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0