Hej och hå =)

Här har det varit full rulle !

Onsdag morgon tog jag en taxi till Bromma och hoppade på planet till Malmö.
Hade workshop hela dagen tillsammans med mina nordiska kollegor gällande slutkundswebbar.
På kvällen gick vi ut och åt på en restaurang som heter Grappa.
Jättegod mat och dryck =)
Jag och min kollega från jobbet tog en taxi ut till Ibis hotell sedan och checkade in.
Tog en varsin öl i baren sedan var det bara att nanna kudde.
Var ganska trött när klockan ringde morgonen efter. Helt otroligt att man blir så himla seg bara för att man är uppe lite senare än vanligt och tar några öl !!
Är det ett tecken på att man börjar bli gammal ?!?!?!

Torsdagen ägnades åt workshop igen fram till klockan 15, då en taxi kom och hämtade oss och skjutsade oss till Sturup.
Väl hemma bytte jag om och jag och Johan drog en repa i spåret.
Riktigt stolt över mig själv att jag orkade masa mig iväg =)

Helgen spenderades med familj plus bonus familj.
Var över och hälsade på Carmen på lördagen en sväng.
Den ungen är fööör go!!
Söndagen tillbringade jag och Clara i Solna Centrum några timmar innan det var dags att fixa middag och Clara och Lucas skulle hem igen.

Gårdagen gick i ett flygande fläng på jobbet.
Hade möten inbokade hela dagen !
Det är nackdelen tyvärr när det är mycket att göra. Så många möten på dagarna så du hinner ju inte jobba !!

På kvällen var det första föräldrarmötet för Robins klass.
Alltid lika pirrigt första gången man ska träffa lärare och "nya" föräldrar.
Fick ett bra intryck av både lärare och föräldrar =)

Hann dra en repa i spåret innan det blev försent också =)

Idag har jag suttit upptagen hela dagen med återförsäljare , utbildning och shoppar.
Kom inte från kontoret förrän runt 19 tror jag.
Åkte raka vägen till Coop och handlade lite.
Skulle ha storhandlat men jag orkade inte.
Blev bara det nödvändigaste.
Ska sjunka ner i soffan snart och fortsätta läsa lite Stig Larsson.
Har snart läst ut sista delen i triologin.
Vill gärna hinna läsa alla innan filmerna börjar rulla =)

Ska försöka att uppdatera lite oftare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0