Badrum fixas idag !

Satt och pratade på jobbet igår om mitt badrum och att inget hade hänt där sedan " tornadon" drog fram.
Hade tänkt att ringa byggfirman idag, men jag behöver inte det :-)
De ringde igår kväll och meddelade att de skulle komma idag på morgonen och sätta upp gipsplattor!
Undrar om någon på jobbet känner något på byggfirman ?!?! *s*

Annars så har det inte hänt så mycket de senaste dagarna.
Jag och Johan har tagit våra rundor i Ursvik varje kväll, vilket vi är himla stolta över.

Har även haft ett " kris samtal " med Robin gällande skolan, läxor och allmänt uppförande.....

I helgen är inget speciellt inbokat.
Blir nog en storstädning av lägenhet skulle jag tro....suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0