Vart tog denna vecka vägen ?

Denna vecka har verkligen sprungit iväg i en rasande fart !
Skönt att det är fredag och man får slappa lite i helgen ( hoppas jag *s* )

Hämtade min bil från verkstan igårkväll. Hjullagret hade pajjat nämligen. Nu går den tyst och fint igen och det vore skit om den inte gjorde det efter att få ha pungat ut 2 500 spänn...........

Ska bli intressant och se hur det ser ut i Robins rum när jag kommer hem ikväll också =)
Hittade två fnissandes killar på toaletten imorse kvart i sex !
De hade inte gått och lagt sig än !!!!! 
Må tro att jag blev förvånad OCH förbannad.
Jag sa åt dom igårkväll innan jag gick och lade mig att de INTE fick sitta uppe hela natten......suck....
Oj va de lyssnar bra på en ......
Sa åt dom imorse att de kunde glömma att de fick sova länge idag och de ska även städa upp i Robins rum !
Det ser ut som om någon har kastat in en handgranat där inne ska ni veta !

Ja ja, vi får väl se hur det går.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0