Lördagslunk

Vaknade halv tio imorse och kände mig ganska utvilad.
Klev upp och gjorde kaffe och tog det lugnt.
En kompis till Johan ringde och ville att han skulle följa med på klubben en sväng och fixa.
Jag åkte och hämtade ut paket från Ellos.
Det var bland annat regn kläder .
Åkte iväg till Solna centrum en sväng och gick och strosade runt lite.

Åkte hem och tog tag i disken som stod och väntade.....

Sedan fortsatte jag med att dammsuga och plocka undan.
Gick ner i förrådet för att leta reda på en taklampa ( som jag inte hittade ) och kom upp med en hatthylla =)
Satt upp den och fixade till lite i hallen.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Room Service och dricker en vindrink och njuter av lugnet här hemma.
Katten ligger och sover bredvid mig i soffan och myser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0