Kom igång med Ursviks runda igår igen

Har ju varit förkyld i ca en och en halv vecka så det har ju inte blivit några rundor i Ursvik på ett tag.
Men igårkväll kom vi iväg iallafall =)
Jätteskönt!
Det var lite blåsigt och det flög lite löv och så när vi gick, men inget som man tänkte på.
Tills jag såg i ögonvrån att det var ett "löv" som kom flygande mot mig och träffade mitt öra.
Det kändes väldigt tungt för att vara ett löv tänkte jag.
Efter någon sekund såg jag och Johan att det inte alls var något löv utan en fladdermus som "krockat " med mitt öra !!!
Fy !!!
Det var väl tur att jag inte såg att det var en fladdermus när den kom emot mig, för då hade jag väl skrikigt som attan över hela Ursvik.
Nu blev det mest bara att jag fick isch attacker efteråt och ville göra rent mitt öra *s*

Det är inte varje dag man är i närkontakt med en fladdermus !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0