Jobbar trots söndag

Sitter på jobbet just nu fast det är söndag =(
Ska testa av en ny funktion för vår webb på jobbet nämligen och eftersom hela huset är fullt med ungar så åkte jag in till jobbet.
Vi skulle ha börjat klockan 10 men all data var inte klar så vi ska köra igång 11 istället.

Mitt " ryggskott " är borta nu iallafall =)
I fredags när jag kom hem bad jag Johan trycka på ett par speciella punkter på ryggen som jag hade blivit tipsad om och det fungerade ! Helt otroligt !
Var dock ganska trött efter att ha haft värk hela dagen, så jag somnade ganska tidigt på fredagkvällen.

Igår sov jag också ganska länge innan jag upp och fixade i tvättstugan.

Michelle och Carmen kom över och hälsade på, så då blev det full rulle *s*
Hon är för härlig det lilla knyttet !

På kvällen åt vi gott, mumsade godis och tittade på tv:n.
Kollade på Stjärnor på is och sedan Beck , innan jag hoppade i säng.

Var ganska pigg när jag klev upp imorse och det kändes skönt.

I eftermiddag när jag kommer hem sedan så ska vi nog först ta en tur i Ursvik, sedan ska jag plocka upp sängen från källaren.
Jag har tröttnat på bäddsoffan nämligen. Dels så sover jag jättedåligt i den och dels så är det jobbigt att hålla på att fixa varje morgon och kväll.
Ska försöka göra en hörna i rummet med hjälp av bokhyllan som avdelning , så det blir ett litet sovrum =)

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe sedan blir det jobba av.
Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0