Hysteriska dagar

Har varit två hysteriska dagar på jobbet nu så jag har varit helt slut när jag har kommit hem =(
I tisdags när jag slutade hämtade jag upp Johan och sedan drog vi ner och handlade lite mat och smått och gott.
Tillbringade resten av kvällen i soffan framför tv:n.
Igår när jag kom hem stack vi ut i spåret på en gång.
Riktigt skönt när det väl var gjort *s*

Jag hoppas att det blir lite lugnare idag iallafall. Om inte så är min kollega tillbaka från tyskland, så jag slipper iallafall ta allt knas själv =)

Imorgonkväll styr jag kosan upp till mamma och pappa.
Ska åka upp och hämta mina vinterdäck som pappa har haft hos sig över sommaren.
Blir dock en snabbis bara, då jag åker hem på lördag igen.

Blev bjuden till Petra på lördagkväll för att fira Embla, men jag kommer nog inte riktigt palla efter att ha suttit och kört hem från Ljusdal.
Vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0