Fullspäckad helg

I fredags efter jobbet åkte jag upp till Ljusdal till mamma och pappa.
Skulle hämta vinterdäcken nämligen.
När jag kom upp hade mamma fixat jättegod middag =)
Käkade och drack gott och kollade på Idol.
Jag och mamma satt uppe till halv två och snackade. Sååå mysigt =)
På lördagen hjälpte jag pappa i garaget.
Bytte olja, städade bilen och bytte däck.
Pappa gjorde det mesta dock... Sorry =)
Han tyckte att det var lika bra att sätta på däcken nu för de har varnat för halka ganska snart.
Efter lunch åkte jag tillbaka till Stockholm igen.
Var hemma runt 17 och ingen var hemma.....
Robin var med en kompis och Johan hjälpte Michelle att passa Carmen.
De höll på att laga mat inför Emblas fest. Hon fyllde nämligen år.

Robin kom hem lite senare och vi kollade på tv och myste.

Idag har det varit en ganska jobbig dag =(
Sov dåligt inatt, tvättat och storhandlat.

Lucas kom över vid lunch och han och Robin åkte in till stan för att spela online spel.

Åkte över till Mirro och fick hemlagade hamburgare =) Mums !!

Lucas och Robin kom hem vid 20 tiden. De har ju höstlov nästa vecka, så Lucas sover här inatt.
Clara kommer på onsdag, så det blir fullt hus hela veckan.

Är skittrött så jag ska snart hoppa i säng.
Ska försöka åka in tidigare till jobbet imorgon. Har en hel del att göra och det är skönt att vara tidigt på jobbet.
Man får så mycket gjort då när ingen annan är där =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0