Är i München

Åkte ner till München i onsdags morse på e-biz forum som vi har varje kvartal på jobbet.
Har suttit och diskuterat, visat och gjort massa grejjer för att förbättra och förenkla ecom biten.
På onsdagskvällen var vi bjudna till en restaurang som heter Spektakel.
Det var typisk München stil med träbord och träbänkar och typiskt bayersk mat.
Jättetrevligt!

Igår kväll tog jag och min kollega en sightseeing kväll.
Vi bor vid GohtePlatz och det är där som Oktoberfestivalen är.....
Gick ner på området och kollade igår. VIlken upplevelse!!!
Det var ett Gröna Lund x 2 som de har satt upp !!!!
Och alla dessa öltält! Som inte är tält utan stora hangarer!
Vi var aldrig in och kollade för det var knökfullt överallt och det var långa köer för att komma in, men vi kikade in i fönstren :-)
Vilken stämning !!
Tog några kort med mobilen så jag hoppas att jag kan fixa till så att jag kan visa här sedan.
Gick in till Marienplatz sedan och hittade en restaurang som vi käkade på.
När vi skulle gå hem hade det börjat regna så vi tog en taxi tillbaka till hotellet.

Idag har jag nu precis käkat frukost och jag ska packa ihop och checka ut.
Ska in till kontoret en sväng och göra någon slags workshop i någon timme sedan tar vi tåget ut till flygplatsen.
Alla affärer är stängda här idag så man kan inte shoppa något i stan så jag får shoppa på flygplatsen istället.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0