Söndag

Vaknade tidigt imorse och kände mig pigg och utvilad =)
Kan bero på att jag slocknade i soffan runt tio tiden igårkväll......

Har varit uppe ett bra tag nu och duschat, fikat och flyttat på bilen.
Jag har ju varit så bortskämd under alla år när jag bodde i Hallon att ha garage , så det är en omställning att behöva leta parkering och skrapa rutor ska ni veta *s*
Är det det som kallas I-lands problem ?!?!?

Idag hade jag tänkt att fixa här hemma.
Robins rum skulle behövas storstädas bland annat.
Hade tänkt byta gardiner och möblera om i hans rum idag, men än så länge ligger han och sover ( vilket alla andra också gör faktiskt ) så jag får vänta lite.

Ska ner i källar förrådet och ta upp adventsljusstakar idag också tänkte jag.
Måste gå igenom och kolla att de fungerar.
Är ju inte hemma nästa söndag när det är första advent ( jippi! ) så jag tänkte tjuvstarta ikväll.
Tänker vara en av dom som jag alltid retar mig på annars som tjuvstartar *s*

Ska även gå igenom lite sommarkläder som vi ska ha med oss. Har tvättstugan ikväll så jag kan tvätta upp om det behövs.

Nu är det bara fem dagar kvar till vi / jag åker !!

Har inte fått något svar från rektor ännu, så på tisdag tänkte jag maila honom igen och be om ett svar.
Annars så måste jag ju avboka Robins resa och förmodligen loosar jag dom pengarna :-(
Vi får hålla tummarna att de godkänner hans resa dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0