Nu längtar jag !!

Rent mentalt så är jag redan på Kanarieöarna ska ni veta *s*
Motivationen att jobba är lika med zero, så det känns mest som om jag sitter av tiden ( sorry chefen *s* )
Nej då, riktigt så illa är det faktiskt inte. Jag jobbar undan det mesta så att det inte ska hänga något gammalt tungt skräp över mig när jag är tillbaka igen :-)

Igårkväll när jag slutade åkte jag och hämtade upp Johan och Pixie.
Åkte till djuraffären och införskaffade hundmat sedan skjutsade jag ner dom till klubben.
Själv åkte jag till Coop och införskaffade lite "bra att ha med på resan " saker.

Väl hemma igen satte jag mig och Google Eartha lite på Kanarie öarna för att spana in lite.

Skit roligt !


Funderar på om jag ska göra en blogg för resan sedan också :-)

Kommer förmodligen ha lite tid på kvällarna att uppdatera.

Nej, nu ska jag sätta igång att jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0