Nu är det inte långt kvar =)

Nu är det inte långt kvar tills vi åker.

Lite orosmoln dök dock upp igår kväll.
Precis när vi skulle gå och lägga oss började Johan att må illa....
Han fick kuta på toa och hulka några gånger och både jag och Robin blev livrädda. Magsjuka!!!!!
Vill inte sitta på ett plan i sex timmar och sedan buss till hotellet med magsjuka !!
Jag bäddade i soffan och somnade gott iallafall.

Ringde och kollade för ett tag sedan med Johan och han mådde bra igen.
Han har sovit hela natten, så det var nog ingen magsjuka iallafall.
Han har ju ganska ofta huvudvärk ( vilket han hade innan han började må illa ) så det var nog det som spökade bland annat.
Det är ganska oroligt nere på klubben också som jag vet att han tycker är obehagligt plus att han tycker så klart att det ska bli långsamt att vara ensam hela veckan.

Eva kom förbi tidigare på kvällen och lånade min bil en sväng.
Hon skulle åka och hämta vinterdäck till sin bil.
Satt och snackade lite och plötsligt frågar hon vad vi ska göra på påsklovet.
Inte den blekaste svarade jag.
Vill ni följa med utomlands?
Neeej, det går nog inte eftersom jag sticker nu , svarar jag.
Men jag betalar Robins resa  säger hon.
Va?!??! Är du galen?!?!?!
Nej, jag vill verkligen åka iväg med er!
Så vi bestämde att vi ska åka på påsklovet igen *s*
Crazy ? Ja kanske, men vad fan, man lever bara en gång !
Så det blir till att spara igen när vi kommer hem =)

Nej, nu ska jag jobba lite tror jag.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0