Jobbig dag !

Dagen började bra med att jag vaknade någorlunda pigg och utvilad.
När jag efter att ha försökt få upp Robin ur sängen i en halvtimme så tröt mitt tålamod  =(

Efter mycket tjat så lyckades jag få upp honom ur sängen och vi lyckades käka frukost tillsammans ! ( kors i taket )
Det var nog första gången på evigheter ska ni veta.

Fick skjutsa honom till skolan för att han inte skulle komma försent.
Jag däremot blev sen till jobbet.
Var hur mycket trafik som helst sedan hittade jag knappt en parkeringsplats.
När jag väl skulle ta ur mina saker ur bilen slog jag i dörren i väggen, men det blev inga märken tack och lov ....
När jag kom upp på kontort var det sista kaffet taget, så jag fick sätta igång en ny kanna, när jag skulle ta mitt glas och fylla på vatten, tappade jag det så det vatten som fanns kvar rann ut över skrivbordet ( klarade dator och tangentbord ) och när jag kom till köket kom jag på att jag hade glömt min matlåda hemma ....
Härlig start på dagen.
Men som tur var rullade den på bra sedan iallafall.

När jag kom hem fixade jag käk och sedan blev det en dust i köket med läxläsning...
Det gick någorlunda bra iallafall men det är en hel del kvar.
Det som är så jobbigt är att Robin inte fattar att jag försöker hjälpa honom känns det som.
Han tycker bara att jag är ett stort pain in the ass som bara försöker djävlas med honom...

Ja ja, vad är väl en bal på slottet *s*

Lovade att lägga ut bilder på mina fina naglar =)
Här kommer en någorlunda bra bild:



Imorgon hoppas jag att det blir en bättre dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0