Inte långt kvar till Kanarieholmarna nu =)

Nu är det bara 11 dagar kvar till resan !
Ser verkligen framemot detta lilla avbrott nu och jag håller tummarna allt vad jag kan att Robin ska få ledigt från skolan !!
Kunde jag skulle jag lägga fram världens längsta fördelslista till rektorn på skolan så att han ska förstå att Robin verkligen behöver komma iväg en vecka till sol och bad !
Men vi får vänta se ett tag till.
Tyvärr så ligger Robin nerbäddad idag i feber och snuva. Får hoppas att det inte blir långdraget dock.

I helgen var Johans barn hos oss.
Hämtade Clara lite senare på fredagen då hon var på disco.
Käkade sen middag och tog det lungt på kvällen.
I lördagskväll var jag ute och svängde mina lurviga.
Var först hemma hos Petra och förfestade sedan drog vi iväg till Stubborn och partajade.
Riktigt roligt men kostsamt *s*
Låg i sprängande huvudvärk hela dj...a dagen igår :-(
Så här i efterhand så var det inte värt det, men just då i lördagskväll , var det skitkul!!

Denna vecka ska gå i träningens tecken hade jag tänkt.
Ska släpa med mig karl och hund till Ursvik ikväll tänkte jag.
Jag kommer säkert tycka att det är jättekallt precis innan vi ska gå, men det är bara att klä på sig.
Måste komma igång igen nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0