Har inte skrivit på ett tag nu

men det har varit väldigt mycket att göra.....

Haft mycket på jobbet och varit halvt om halvt död när jag kommit hem.
Har varit hur trött som helst och det är så himla jobbigt !!!
Går och lägger mig runt halv tio och kan knappt komma upp på morgonen när klockan ringer!
Fast jag proppar i mig Blutsaft och vitaminer.... Jobbigt....


Lite har jag dock hunnit göra i veckan.

Tisdagkväll spenderade jag i tvättstugan

Onsdagskväll var jag hos Petra och gjorde nya naglar =)

Blev supernöjd igen !!! Lägger upp bilder lite senare ikväll


I går kväll var jag på utvecklingssamtal på skolan.....

Inte så bra dock.....

Robin har inte fått ledigt ännu för Spanien resan pga mycket sena ankomster och för att han ligger efter i skolan....

Han har tre veckor på sig att ordna upp detta, annars så åker jag själv !


Ikväll ska jag försöka lägga upp lite auktioner på Tradera.
Jag är ju typ 100 år efter alla och har precis upptäckt denna underbara värld =)
Har införskaffat ett par byxor åt Robin, ett par skor till mig, ett par stövlar till mig och en julklapp till Robin ( kan inte skriva ut vad det är utifall att någon skulle träffa på honom och försäga sig .... )

Det är himla skojsigt iallafall !

Ikväll blir det till att kolla på Idol. Hejar på Johan Palm.
Dels för att jag gillar hans stil och dels för att han påminner om Robin när han hade långt hår *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0