Flitiga Lisa

Både igår och idag har jag varit riktigt duktig här hemma =)
Igårkväll städade jag och dammsög och plockade iordning i Robins rum först innan jag stack ner i tvättstugan och slängde i fyra maskiner.

Idag när jag kom hem fortsatte jag att tvätta det jag inte hann med igår kväll =)
Fixade käk och satt och tragglade läxor med Robin innan han och jag drog ner till Coop och handlade.
På vägen hem sprang vi upp till Micke och Hanna en sväng och hämtade en Fred Perry tröja som Micke har beställt från USA. Halva priset jämfört med här i Sverige =)

Fixade iordning tvätten innan jag gick och lade mig och nu sitter jag här och ska snart släcka ner för ikväll.

Robin har ju varit hemma sjuk i några dagar nu men imorgon ska han iväg till skolan igen.
Ska även maila rektorn imorgon och få honom att ge Robin ledigt....

Johan ligger däckad i förkylning nu också , så jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu tills vi ska resa !!!
Blir jag sjuk åker jag ändå! Det finns bra piller i Spanien mot förkylning *s*

Nej, nu är det dags att sluta mina blå.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0