Robins nya rum

Fick hem möblerna från IKEA idag :-)
Dom kom vid 12 och allt var skruvat och klart vid 18 !
Har lite ont i tumme och pekfinger men det var det värt *s*
Rummet blev verkligen jättebra och Robin blev jättenöjd.

Resten av kvällen har gått åt till att fixa vår stationära dator :-(
Imorse när jag skulle logga in blev det bara blåskärm ........suck.....
Har hållt på att trixat och fixat hela kvällen men till slut fick jag ta recovery på allt , så nu är allt borta på datorn.
Som tur är så har vi en extern hårddisk där vi har sparat all musik och jag har varit förutseende nog att bränna ner de flesta bilderna så det är inte så farligt iallafall:-)

Johan är nere på klubben ikväll. Någon "akut" fest dök upp så han var tvungen att vara där.
Vi får väl se när han dyker upp inatt.

Jag och Robin ska iallafall upp tidigt imorgon bitti :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0