Projekt.....

Har en hel del projekt i huvudet som jag tänkte pränta ner , dels för att inget ska glömmas bort men också dels för att man blir lite mera peppad om man kan bocka av projekten :-)

Göra om Robins rum - köpa nya möbler ( säng, stol och tv bänk )
För att vi överhuvud taget ska kunna göra om i rummet så måste det rensas ordentligt.

Rensa balkongen och införskaffa möbler dit. Ska även kontakta Förvaltaren och höra om de kan dra in el på balkongen. Vill införskaffa infravärme nämligen.

Flytta bokhyllan i vardagsrummet

Måla om i sovrummet

Ändra i hallen - Byrån bort m.m

Ja vi får väl se hur mycket jag får gjort, men målet är att detta ska fixas nu under våren :-)
I veckan tänkte jag åka till IKEA och införskaffa möblerna till Robins rum iallafall.

Ni kanske undrar varför jag ska fixa till så mycket i lägenheten när vi samtidigt håller på att kolla efter en ny, men grejjen är den att jag har lagt ny lägenhet på hyllan.
Lägenheten vi har är väldigt bra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0