Kolla lägenhet idag

I eftermiddag ska vi kolla på lägenhet =)
Detta är ytterligare en lägenhet vi har blivit erbjuden eftersom vi tackade nej till den förra.
Planritningen ser jättebra ut så jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut innuti !
Chansen att jag får lägenheten är nog ganska liten eftersom jag ligger som 6.e intressent, men man vet ju aldrig.
Samtidigt så har det rullat på ganska bra med erbjudanden , så det löser dig nog snart iallafall.
Det är ju inte så att vi sitter i sjön , men jag börjar bli ganska trött på den lägenhet jag har nu.....
Även trött på 70-tals gettot med höga hus och cement överallt.
De områden jag söker nu är byggda på 80 talet och de är mycket luftigare och skönare områden.

Ja ja, vi får väl se hur det går.

Har ju planerat att åka upp till Dalarna till helgen också =)
Nu får vi väl se hur vädret blir dock.
Om det fortsätter snöa och framför allt om det är kallt så blir det inte så kul att vara där.
Det finns nämligen ingen el , rinnande vatten eller toa inomhus, så det kanske inte blir så jätteskönt som man hade tänkt sig .....
Ska kolla vädret noga nu i några dagar framöver så får vi se.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0