En sak avklarad från projekt listan =)

Igår kväll åkte jag, Robin och min kompis Eva till Ikea Kungens Kurva direkt efter jobbet.
Lyckades plocka ihop alla saker som jag skulle ha och beställde hemkörning :-)
Allting kommer imorgon mellan 10 - 14.
Ska bli riktigt roligt faktiskt !
Har hela kvällen ikväll spikad för att rensa i Robins rum dock..... suck....
Det är ju en hel del saker som ska rensas ut därifrån och sedan ska det storstädas.
Får väl sätta igång på en gång jag kommer hem så jag hinner snegla lite på finalen på Lets Dance också :-)

Johan hjälpte Michelle & Co att flytta till deras nya lägenhet idag.
Är jättenyfiken på att se hur den ser ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0