Solig helg

Har haft en underbar helg med sol och grillning.
Lördagseftermiddagen tillbringade vi nere på klubben med grillning och softairgun skjutning och idag stack jag och Clara ner till Golfängarna på förmiddagen och lapade lite sol medans resten av gänget låg inne och trynade.
Vi låg i ca 1 timme och det räckte ska jag säga =) Jag är röd över näsan och kinderna så solen tog väldigt mycket ska jag säga.
Efter det gick vi ner till Rissne en sväng.
Det var något jippo med karuseller och tivoli.
Mötte upp Mirro och Carmen sedan gick vi hem till dom en sväng.
Carmen var i sitt esse och var helt underbar.
Hon gör inget annat än skrattar den ungen tror jag =)

Åkte hem och packade ihop kidsens saker och sade hejdå till dom.

Ska slappa och ta det lugnt i kväll nu och njuta lite på balkongen tror jag med ett glas vin =)

Ska cykla till jobbet i morgon bitti hade jag tänkt !  ( nej, jag har inte fått solsting )
Tänkte passa på medans det är bra väder och dessutom behöver jag få upp flåset lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0