Shopping i Kista

Igår kväll åkte jag, Robin, Eva och Sara till Kista för att handla lite kläder.
Egentligen skulle jag ha följt med som smakråd till Eva bara, men det slutade ( såklart ) med att jag hittade lite saker till mig själv också =)

Försökte hitta kläder till Robin också till hans skolavslutning, men det var tji !
Det var så himla utplockat i alla affärer så man undrar nästan om de var på väg att lägga ner vissa affärer......

Får väl försöka att ta oss iväg nästa vecka in till stan istället.
Robin slutar ju på torsdag så vi ska väl hinna innan dess hoppas jag =)

Imorgonkväll åker vi upp till Dalarna igen =)
Ska bli skönt att koppla av lite.
Ska fira Johans födelsedag och även fira mammas och pappas 48:e bröllopsdag !!

Nej, nu är det dags att börja jobba

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0