Orkar inte göra så mycket ikväll

När jag kom hem från jobbet idag hämtade jag upp Robin sedan drog vi en sväng till Solna.
Han köpte nya Bad Company spelet som släpptes idag.
Sedan gick vi till Max och mumsade i oss hamburgare =)
Såååå gott men sååå onyttigt !
Får väl försöka ta en sväng i Ursvik imorgon kväll efter att vi har varit iväg och storhandlat...

När vi kom hem sedan gjorde jag inte mycket.
Låg på soffan och slötittade på tv:n och tog det allmänt lugnt.
Johan kom hem från teorikursen för ett litet tag sedan så jag följde med ut på en kvällspromenad med hunden.

Veckan har gått så himla fort ! Imorgon är det fredag igen !
Till helgen blir det till att packa lite förråd igen .
Började lite igår kväll att rensa i förrådet och ska som sagt fortsätta i helgen.
Känns skönt att vara ute i god tid med packningen faktiskt så man slipper tokpacka sista veckan.

Nu ska jag snart nanna kudde och försöka få lite skönhetssömn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0