Ledig dag

Klockan är snart 11 och jag har nästan precis vaknat.
Såååå skönt !
Resten av familjen sover också ännu ( förutom katten ) så det är tyst och stilla.
Ska snart åka iväg och handla lite god mat tills ikväll.
Robin ska ner till Micke så jag och Johan är helt själva ikväll.
Det är nog första gången på väldigt länge tror jag så vi ska passa på och njuta av lugnet ikväll *s*

Vi blir hemma i Sumpan hela midsommar också.
Jag pallar inte att åka upp till Dalarna heller och dessutom ska det bli regn och dåligt väder, så jag passar på att ladda batterierna och eventuellt börjar packa ner lite saker inför flytten istället.
Ska montera ner bokhyllan i vardagsrummet bland annat , för den kommer vi inte att kunna ha någonstans i nya lägenheten.
Sedan kan jag börja packa ner lite vinterkläder och annat som man inte använder just nu.

Over and out för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0